Blogroll

Friday, December 25, 2009

GAMBANG WATER PARK

Penghujung 2009, aku telah membawa keluargaku mengunjungi Gambang Water Park yang baru dibuka di Gambang, Kuantan Pahang Darul Makmur. Sebagaimana biasa, aku dan isteriku sering membawa anak-anak kami untuk bermain air di mana-mana sahaja tempat yang mampu kami kunjungi seperti Melaka Water World, Pedas Wet World dan sebagainya.
Rumusan yang dapat aku buat mengenai Gambang Water Park ini ialah SEDIAKAN WANG SECUKUPNYA. Kenapa aku kata demikian kerana aku dapati hanya bayi sahaja dibenarkan masuk tanpa bayaran. Selain itu kanak-kanak yang tidak melebihi 90 cm juga dibenarkan masuk tanpa bayaran. PERSOALANNYA, berapa ramaikah kanak-kanak yang ketinggian mereka kurang 90 cm.
Apa pun Gambang Water Park MENARIK.

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...