Blogroll

Wednesday, March 26, 2014

KLINIK 1 MALAYSIA LAGI




Hari ini aku ke Klinik 1 Malaysia untuk dapatkan rawatan bagi penyakit gegata atau gatal. Mujurlah ade klinik ini yg x ramai pengunjung jd mudahlah aku mendapatkan rawatan. Sepanjang bulan Mac ini sahaja sudah 5 kali ke klinik 1 Malaysia ini utk dapatkan rawatan.

Sementara menunggu nama dipanggil aku menimbang beratku yg lama tak ditimbang. Alangkah terkejut bila dapati beratku 58kg yang mana naik 3kg. Alhamdulilah..

Isteri dan Anak2ku turut menimbang berat badan masing2 dan keputusannya seperti berikut:-
Isteriku : 66kg
Along : 25kg
Angah : 35kg
Adik : 14kg

Kurang 10 minit menunggu dan kurang 4 minit menerima rawatan aku diberi ubat sapu dan ubat biji. Walaupun pegawai perubatan menyarankan aku disuntik namun aku menolaknya bukan kerana takut tp tak pasti sama ade gegata atau  campak... aku harap keputusan tidak disuntik adalah keputusan yang bijak.

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...